fbpx

Video: Spillerne fejrede sæsonen med gallamiddag

Søren Wennerwald - 21.05.26

 


Barca fejrede sin flotte sæson med en gallamiddag i Castelldefels i går sammen med hele truppen, staben, ledelsen og deres familier. Spillerne ankom løbende til klapsalver og en euforisk stemning på en festlig aften. 

Aftenen var præget af hyggeligt samvær, masser af grin og et stærkt holdsammenhold efter de vundne titler. En storslået fejring til at lukke den holdets sæson af med, selvom der stadig resterer lørdagens udekamp mod Valencia. Både den fungerende præsident, Rafa Yuste, den nyvalgte præsident Joan Laporta, samt anfører Ronald Araujo holdt taler, ligesom Lewandowski blev hyldet for sine fire sæsoner i klubben.

Artiklen fortsætter under annoncen


Se her en video fra gallamiddagen:



.:FORSIDE:.