FCBARCELONA.DK - 26.11.25
Det var en skuffet Marcus Rashford, som talte med pressen efter tirsdagens skuffende nederlag i Champions League mod Chelsea. Englænderen erkendte, at det var umuligt at slå tilbage med en mand i undertal.
Læs her hvad Rashford sagde efter kampen.
Kampen:
'Det var en meget svær kamp - især efter det røde kort. Det gjorde det ekstremt hårdt og næsten umuligt at komme tilbage efter deres første scoring. Vi forsøgte at bevare roen og holde bedre fast i bolden i de svære perioder, men vi mistede for meget kontrol. De havde hele tiden en mand mere, og det kunne man tydeligt mærke. Nu handler det om at komme hurtigt tilbage på sporet'.

