fbpx

Camp Nou skifter navn med Spotify som sponsor

FCBARCELONA.DK - 28.01.22

// Camp Nou // Spotify

Adskillige store medier meddeler, at Spotify er meget tæt at blive Barcas nye hovedsponsor. Udover at musiktjenestens navn på Barca-trøjen, så kommer Spotify angiveligt også til at indgå i stadionnavnet Camp Nou.

Alle de store aviser, heriblandt aviserne Sport, Mundo Deportivo, samt den catalanske radiostation Catalunya Radio, meddeler i enighed, at Spotify ser ud til at blive den nye hovedsponsor i FC Barcelona.

Artiklen fortsætter under annoncen


Catalunya Radio meddeler ydermere, at Spotify i aftalen vil sikre sig de såkaldte "title rights" til Camp Nou - på dansk navnerettigheder. Det betyder, at Spotify i en eller anden form vil indgå i navnet Camp Nou. Det kunne eksempelvis være "Camp Nou Spotify".

Ifølge radiostationen kommer den nye aftale til at indholde følgende:

1) Spotify navn og logo på forsiden af Barca-trøjerne
2) Spotify navn og logo på træningstrøjerne
3) Navnerettigheder til Camp Nou

Derudover kommer der forskellige bannere og skilte på Camp Nou, samt promovering i forbindelse med Barcas hjemmeside og sociale medier.

Det meldes, at Spotify kommer til at betale et sted mellem 65 og 80 millioner euro om året for den nye sponsoraftale.

.:FORSIDE:.