ladislau skrev:Mener i virkelig, at det er så sort og hvidt; Rossells regnskaber er ren og skær spin, og Laportas er spot on?
De issues der bliver rejst såsom gæld og likviditet, er måske heller ikke problematiske?
I mine øjne er det netop ikke sort og hvidt at mene at Rosell giver den hele armen på spinbarometret, det er netop denne sag om økonomien som kan vinde ham et genvalg. For på den sportslige side er det noget mindre sandsynligt at overgå den tidligere ledelse.
Jeg er på linie med Daluigi, især hvis det kommer frem til næste år at Rosell pludselig har vendt et dundrende underskud til et ditto overskud.
Jeg tror tilgengæld klart på at vi med Rosell ved roret har et godt team til at styre økonomien men jeg ville meget gerne være den halvskjulte mudderkastning på den tidligere ledelse foruden idet det påvirker klubbens image.
Og netop ved at have en ny mand med roret er oprydning som regel nemmest. Dima kunne f.eks. uden videre sælges uden skrupler idet den nuværende ledelse ingen aktier havde i købet af ukraineren.
Vi skal være stolte af at Barca er blevet den mest omsættende klub i verden. At bankerne på ganske kort tid har godkendt et gigantlån er positivt i mine øjne.
Hvad der i realiteten er sket med overskuddet må vi vente at se på, men Ladislau jeg mener at man burde skrue ned for pessimismen især på baggrund af at omsætningen er den bedste i Barcas historie og for den sags skyld i verdenen (jeg mener at selv de hvide kom til kort i år)! Selvfølgelig er der altid en risiko for at ledelsen holder vitale ting skjulte men det er noget vi må leve med i en klub hvis økonomi ikke er reguleret af børserne og konspirationsteoretikere skal også have noget at leve af