Joan Laporta!

Guardiola, potentielle træneremner, samt FC Barcelona's ledelse

Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg

Re: Joan Laporta!

Indlægaf Toure » 3. mar 2010, 22:05

Jbninc skrev:
Toure skrev:Her har han udtalt at ville kæmpe for en selvstændig catalansk republik, og det tror jeg at han vil vinde mange stemmer på.

Vinde stemmer på? Mon ikke at samtlige politikere i Catalonien vil kæmpe for selvstændighed. Skal han vinde stemmer, skal det nok være for noget andet end blot det.

Ja, det er det nok. Men uanset hvad kommer han til at vinde mange stemmer.
¡Visca el Barça i Visca Catalunya!
Brugeravatar
Toure

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Visca El Barca » 5. maj 2010, 23:16

http://www.goal.com/en/news/596/exclusi ... an-laporta

Et godt interview, hvor Laporta kommer an på hans ledelses stil.
At tvivle på Lionel Messi er at tvivle på fodbold... Sagt af Diego Armando Maradona
Visca El Barca

Geografisk sted: Jorden

Indlægaf Jonas1993 » 10. maj 2010, 19:35

Brugeravatar
Jonas1993

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf LuisEnrique » 11. maj 2010, 16:54

Jeg syns Laporta har gjort rigtig godt i hans tid i klubben. Han har rettet op på flere ting som lå og sejlede lidt efter Gaspart, den forrige præsident, som virkelig havde lavet rav i den.
En super økonomi og i det hele taget en fornuftig tilgang til det hele omkring klubben, som jeg ser det.
Ærgerligt han ikke må blive på posten.
Visca El Barca
Brugeravatar
LuisEnrique

Geografisk sted: Fyn, DK

Indlægaf ladislau » 20. maj 2010, 16:55

Nu inden manden takker af, så vil jeg lige minde om en ting, som han alt for sjældent får kredit får.
Rosen til Laporta drejer sig ofte om at redde økonomien og især det sportslige. Personligt, så er hans brud og udelukkelse af de mest rabiate fans noget helt fantastisk. Det har kostet ham trusler på livet, og hans familie blev truet. Det er sateme en en dedikeret mand, der ignorere det.
Har ikke været enig i alle beslutninger, men har været utrolig glad for manden indsats for klubben på alle punkter, kommer sgu til at savne ham.
ladislau

Indlægaf Bager » 21. maj 2010, 00:42

Efter hvad jeg kan dømme har Laporta altid handlet efter hvad der var i klubbens interesse. Der er blevet foretaget en masse gode valg. Vigtigst for mig er den filosofi klubben er blevet styret ud fra. Den er i tråd med det Barcelona står for. Der er ikke nogen der snakker om det katalanske galehus mere. Der er kommet en defineret stil for den retning klubben bevæger sig mod. Ydermere har Laporta altid fremstået sympatisk og ærlig i mine øjne. Dette har været med til at skabe et godt image for klubben udadtil.

Længe leve Laporta!
Det her er knægten der en dag slår både dig og mig af holdet” - Guardiola til Xavi om Iniesta efter hans andet år i Barcelona
Bager

Indlægaf Rivaldo10 » 24. maj 2010, 16:45

Enig. Visca Laporta :)

Det han har præsteret med klubben siden 2003 er helt fænomenalt. Forbedret økonomien, genskabt FC Barcelonas prestige rent sportsligt. Forbedret alle klubbens afdelinger, det i forvejen mest succesfulde håndbold og basket-hold i Europa :) ), og ikke mindst fodboldholdet som led under Gasparts ledelse.

Resultat: Den mest populære fodboldklub mål på fans ifølge en del undersøgelser, den klub med den største omsætning, hvis han samtidig havde en trøjesponsor tilknyttet i stedet for UNICEF, en forholdvis bred enighed om at vi er verdens bedste hold og har været det, det meste af tiden under Laporta, utrolig stor respekt pga. den smukke spillestil, (kigger man objektivt på det så foretrækkerne LANGT størstedelen formodentlig Barcas form for fodbold end Inters eksempelvis), det kæmpe store antal af hjmelige talenter, indkøbene de seneste 7 år og ikke mindst titlerne (FC Barcelona er det mest succesrige hold i perioden 2003-2010 målt på titler). Vi har haft 3 ballon d'or vindere på holdet de seneste 7 år, næsten 1 hver anden sæson. Det er jo fuldkommen VANVITTIGT, hvad den mand og ledelsen har præsteret.

KÆMPE RESPEKT FOR LAPORTA.
Rivaldo10

Geografisk sted: København

Indlægaf Daluigi » 27. maj 2010, 12:55

Nu kritiserer Rosell Laporta for Villa-handlen. Er det bare mig, eller er en mand som kritiserer vores bedste præsident nogensinde, en tåbe? Han er ikke for populær i min bog allerede.
Barca skriver historie som det første spanske hold der vinder the treple!!!
Sæsonen 08/09 vil altid stå for smuk bold og fantastisk dominans af F.C Barcelona
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Højbjerg

Indlægaf Rivaldo10 » 27. maj 2010, 14:13

Det tror jeg ikke man skal ligge det store i.

Læs denne her artikel.

http://swissramble.blogspot.com/2010/05 ... regas.html

De beskylder hinanden temmelig ofte uden beviser. Der har været et utal af eksempler.
Rivaldo10

Indlægaf Blaugrana92 » 27. maj 2010, 18:11

Håber Laporta overrasker alle ved at klæde sig ud og stille op til endnu et valg!
Signature under construction!
Brugeravatar
Blaugrana92

Geografisk sted: Hornbæk, Randers

Indlægaf Rivaldo10 » 27. maj 2010, 18:46

Hehe. Håber hvert fald at han stiller op i 2016.
Rivaldo10

Indlægaf Daluigi » 28. maj 2010, 01:35

Blaugrana92 skrev:Håber Laporta overrasker alle ved at klæde sig ud og stille op til endnu et valg!

Kunne være nice price!!
Barca skriver historie som det første spanske hold der vinder the treple!!!
Sæsonen 08/09 vil altid stå for smuk bold og fantastisk dominans af F.C Barcelona
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Højbjerg

Indlægaf Jønde » 28. maj 2010, 15:10

Jeg begynder altså at blive lidt bange for Rosell, syntes at virker lidt som om han mindreværds komplekser over for laporta hvilket kan være meget farligt....
Han får ikke min stemme det helt sikkert...
Jønde

Indlægaf Visca El Barca » 2. jun 2010, 14:40

http://www.goal.com/en-us/news/145/goal ... a-part-two

Et interview Goal.com har lavet med vores præsident. Det er 2 del, første delen postede de for nogle uger siden. Her i den anden er han inde på, hvordan man skaber en succesfuld trup, hvor man behandler hinanden med respekt, og så er han inde på Messis og Peps rolle på holdet. Det er et godt interview synes jeg, så ENJOY.
At tvivle på Lionel Messi er at tvivle på fodbold... Sagt af Diego Armando Maradona
Visca El Barca

Geografisk sted: Jorden

Indlægaf Rivaldo10 » 15. jun 2010, 20:12

Rivaldo10

ForegåendeNæste

Tilbage til Trænere & Ledelse