lav din drømme opstilling

Taktik muligheder, ønskeopstilling, nuværende taktik osv

Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg

Synes i min opstilling er god.

Ja. Super kan ikke lave den beder
4
4%
Ja. Men jeg kan godt lave et par ændringer
48
51%
Nej. Jeg kan lave en masse ændringer men ikke heldt slemt
23
24%
Nej. Det er en OM'er!!!
19
20%

Stemmer i alt : 94

Re: lav din drømme opstilling

Indlægaf Toure » 4. mar 2010, 22:51

Bedste opstilling (efter min mening) lige nu:

----------------------------------Casillas-----------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
--------------------Piqué----------------------Terry---------------------------
----Alves-------------------------------------------------------------Abidal-----
-----------------------------------Essien------------------------------------------
--------------Xavi-----------------------------------------Ronaldo--------------
----------------------------------Fàbregas----------------------------------------
-----------------------Messi--------------------------------------------------------
--------------------------------------------Rooney---------------------------------

BÆNK:
MM: Buffon el. Valdés (Juventus & Barcelona)
DEF: Puyol (Barcelona)
DEF: Lúcio (Internazionale)
MID: Touré Yaya (Barcelona)
MID: Iniesta (Barcelona)
ANG: Agüero (Atlético Madrid)
ANG :Drogba el. Torres (Chelsea & Liverpool)

Der er mange muligheder, og der kan sagtens laves ændriger.
¡Visca el Barça i Visca Catalunya!
Brugeravatar
Toure

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Rivaldo10 » 4. mar 2010, 23:12

Huh?

Terry har været MEGET skidt spillende her på det seneste og Essien har ikke spillet for Chelsea siden slutningen af december.

Ellers er jeg meget enig. Skit dog Casillas ud med Hugo Lloris. Klassemålmand og han bliver formodentlig manden, der sender Lyon videre (anti-jinx)!
Rivaldo10

Geografisk sted: København

Indlægaf Toure » 4. mar 2010, 23:45

FC. Barcelona skrev:Terry har været MEGET skidt spillende her på det seneste og Essien har ikke spillet for Chelsea siden slutningen af december.

Ellers er jeg meget enig. Skit dog Casillas ud med Hugo Lloris. Klassemålmand og han bliver formodentlig manden, der sender Lyon videre (anti-jinx)!

Terry er en klasseforsvarer når han er i spillerhumør - pga. "utro-sagen" der ruller i øjeblikket, så er han gået lidt nedad, men du må indrømme at han er en klasse for sig på sine bedre dage.
Essien kan ellers skiftes ud med Touré, De Rossi eller Obi Mikel.

Hugo Lloris? Befri mig vel. Han spiller godt for tiden, men han er slet, slet ikke i nærheden af at være verdens bedste målmand for tiden. Buffon er stadig super godt kørende, Casillas er klasse, Valdés - behøver jeg sige mere? Disse målmænd betragter jeg i øjeblikket som stærkere spillende end Lloris.

Men whatever. Det er jo bare en smagssag, og der er ingen tvivl om, at du har en pointe.
Brugeravatar
Toure

Indlægaf Rivaldo10 » 6. mar 2010, 12:25

Hvad er dit grundlag for at vurdere Hugo Lloris på? Jeg er bl.a. af fransk herkomst og følger den franske liga tæt og der er ingen tvivl om, at Hugo Lloris er en klassemålmand og blandt de bedste målmænd i år sammen med Reina, Casillas (som altid) og Valdés. Buffon har altså ikke været specielt godt kørende i år.
Rivaldo10

Indlægaf emo » 6. mar 2010, 12:29

FC. Barcelona skrev:Hvad er dit grundlag for at vurdere Hugo Lloris på? Jeg er bl.a. af fransk herkomst og følger den franske liga tæt og der er ingen tvivl om, at Hugo Lloris er en klassemålmand og blandt de bedste målmænd i år sammen med Reina, Casillas (som altid) og Valdés. Buffon har altså ikke været specielt godt kørende i år.

Sjovt at du nævner Reina som en klassemålmand i år, og samtidigt skriver at Buffon ikke har været godt kørende. De har sq begge været lidt nede, Buffon på grund af skader og generelt dårlige præstationer af holdet, og Reina på grund af holdets dårlige præstationer.

Men er enig at Lloris er blandt de allerbedste når han er i "spillehumør", som kan siges om mange spillere, så lidt dumt begreb at bruge imo.
Brugeravatar
emo

Geografisk sted: Fyn/Odense

Indlægaf Toure » 6. mar 2010, 12:32

FC. Barcelona skrev:Hvad er dit grundlag for at vurdere Hugo Lloris på? Jeg er bl.a. af fransk herkomst og følger den franske liga tæt og der er ingen tvivl om, at Hugo Lloris er en klassemålmand og blandt de bedste målmænd i år sammen med Reina, Casillas (som altid) og Valdés. Buffon har altså ikke været specielt godt kørende i år.

Møh. Jeg er af hollandsk herkomst, og jeg følger den hollandske liga + de hollandske spillere meget tæt. Derfor kan jeg konkludere at Van der Sar er rigtigt godt kørende, og målmænd som Stekelenburg også klarer sig fortræffeligt. Men hvordan kan man sige om de er nogle af verdens bedste målmænd?

Jo, det kommer an på det niveau de spiller på. Derfor vil jeg ikke regne Lloris som en af verdens bedste målmand, da han ikke bliver udsat for samme pres som en Casillas eller en Buffon. Først når Lloris skifter til England, Spanien eller Italien - eller beviser noget vildt på VM, først dér vil jeg regne ham som en af verdens bedste målmænd.

Men det er bare min holdning.
Brugeravatar
Toure

Indlægaf Rivaldo10 » 7. mar 2010, 01:44

Arh. Jeg troede det var en, "hvem er bedst på nuværende tidspunkt tråd" eller noget i den dur.

Buffon har altså ikke været god i år. Meget skadet og med svingende præstationer. Hugo Lloris har været Klart overlegen.

Her er mit bud.

Lloris

Alves-Lúcio-Vermaelen-Abidal

Xavi-Fabregas

Messi-Ronaldo

Hiquain-Rooney
Rivaldo10

Indlægaf kannDK » 7. mar 2010, 19:30

Casillas
Alves, Pique, Vermaelen, Marcelo
Xavi Fabregas/Iniesta
Messi Ribery/David Silva
David Villa Rooney/Zlatan
kannDK

Indlægaf Rivaldo10 » 11. mar 2010, 00:39

HUGO LLORIS!! :D
Rivaldo10

Indlægaf Mander » 11. mar 2010, 00:45

FC. Barcelona skrev:HUGO LLORIS!! :D

Nej tak, han spreder benene, når Cronaldo kommer tæt på. ;)
Fixe Ideer ere ligesom Krampe f.Ex. i Foden - det bedste Middel derimod er at træde derpaa.
Mander

Geografisk sted: Århus!

Indlægaf Rivaldo10 » 11. mar 2010, 00:58

Hehe. Men han stod ellers rigtig godt, foruden den uheldige situation:D
Rivaldo10

Indlægaf Visca-el-Barca » 27. mar 2010, 01:55

Min startopstilling:
--------------------------------------- Casillas ---------------------------------------
----------------------------- Puyol ------------- Pique ----------------------------'
-------- Alves --------------------------------------------------------- Evra --------'
--------------------------------------- De Rossi --------------------------------------
----------------------------- Xavi (C) ----------- Iniesta --------------------------''
- L. Messi -------------------------------------------------------------- Ronaldo -
------------------------------------------ Pato ----------------------------------------

Syntes det er den bedste der findes. Jeg valgte Pato i angrebet fordi han er "lille" og hurtig - mange store angriber for lidt problemer med at komme forbi forsvaret som fx. Zlatan Ibrahimovic. Pato er også meget dygtig teknisk set - den anden mulighed i angrebet var Carlos Tevez. Han er en rigtig bomber, og kæmper med alle sine krafter for at vinde.

Jeg var lidt i tvivl om Mascherano skulle istedet for De Rossi, men nu har De Rossi bedre sparke-teknik, derfor han blev valgt.

- I forsvaret har jeg self. valgt Pique og Puyol. Jeg kan ikke rigtig se potentialet i Terry og Vidic som FIFA udnævner til verdens bedste Centrale forsvarer. Så heller C. Zapata .. Men det er jo min mening.
Visca el Barca - Visca el Catalunya
Visca-el-Barca

Indlægaf Daluigi » 4. apr 2010, 00:49

Rivaldo10 skrev:Arh. Jeg troede det var en, "hvem er bedst på nuværende tidspunkt tråd" eller noget i den dur.

Buffon har altså ikke været god i år. Meget skadet og med svingende præstationer. Hugo Lloris har været Klart overlegen.

Her er mit bud.

Lloris

Xavi-Fabregas

Messi-Ronaldo

Hiquain-Rooney

Omend det er en subjektiv ting at lave et drømmehold, så burde det sQ straffes med 10 piskeslag, når man ikke inkluderer vores kaptajn! og så endda sat til side for lucio og vermaelen!? wtf :P
Barca skriver historie som det første spanske hold der vinder the treple!!!
Sæsonen 08/09 vil altid stå for smuk bold og fantastisk dominans af F.C Barcelona
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Højbjerg

Indlægaf SaZzE » 4. apr 2010, 00:53

Daluigi skrev:
Rivaldo10 skrev:Arh. Jeg troede det var en, "hvem er bedst på nuværende tidspunkt tråd" eller noget i den dur.

Her er mit bud.

Lloris

Xavi-Fabregas

Messi-Ronaldo

Hiquain-Rooney

Omend det er en subjektiv ting at lave et drømmehold, så burde det sQ straffes med 10 piskeslag, når man ikke inkluderer vores kaptajn! og så endda sat til side for lucio og vermaelen!? wtf :P

hvor er lille iniesta :S snøft
BARCA < Mes Que Un Club >
Brugeravatar
SaZzE

Indlægaf 8MHS » 11. apr 2010, 11:08

------Ronaldo-----------------Rooney------------------Messi--

----------------Iniesta-----------------------------Xavi----------------
------------------------------------Fabregas-------------------------------

-------Marcelo-----------Agger--------------Puyol------------Alves-----

-----------------------------------Valdes-------------------------------
8MHS