Yo hjemme drenge!
Jeg vil lige komme med et indkast her...
Jeg så begge kampe i lørdags.. prøv lige at tænke over dette:
Med den nuværende Barca trup der inkl. en Ibra der ikke just er i topform + Henry der underpræsterer en masse, + en Ineista der ikke kan finde målet har vi pt. flere point end vi have på nuværende tidspunkt sidste sæson!
RM har lige nu REKORD point, og de kan kun LIGE netop følge os nu, hvor de har købt ALT på hylderne i Europa.
Vi havde en udekamp med en mand i undertal og stadig havde vi 70 % bold besiddelse og et hav af chancer.
RM havde på hjemmebane (mod en bedre modstander end os godt nok) KUN 53 % boldbesiddelse.
De sidste 30 minutter have de masser af chancer FORDI Sevilla TROEDE at de kunne køre den 0-2 hjem. Derfor pakkede de sig sammen foran mål og overlod alt spil til RM. Det er klart at det gav mange chancer. RM fik 2 heldige mål: 1. af Ronaldo 2. af Van der Fart...
Vi er dem overlegne i alle spillets faser! Selv når vi underpræsterer har vi lige så mange point som dem, når de (vel at mærke) sætter point rekord.
Tag jer sammen og se det positive i at selv når ingen af vore angribere scorer (undtaget Messi) er RM ikke engang bedre end os!!
Prøv så lige at forestille jer når nogle af vores angribere: Henry, Ibra, Bojan, Pedro, Iniesta osv. RIGTIG kommer i gang med at score på de chancer vi har!!! så...
GOODBYE RM!!!
- Bare min ydmyge mening