af # 23 » 29. jul 2010, 19:50
@ Rummenigge.
Det forstår jeg skam også godt. Men igen, jeg synes, at man skal respektere den kontrakt, man har været med til lave, da man i sin tid underskrev den i samarbejde med klubben og ens egen agent. Hvis det er virkelig sådan, at hvert enkelt spiller bare går ud til pressen og klynker, så synes jeg virkelig, at kontrakten skal afskaffes, for i sidste ende gælder de ikke for en skid. Det er det samme med Maicon nu, der også offentlig klynker over, at Inter ikke vil sælge ham. Jeg kan selvfølgelig godt se det fra deres personlige side, men når de er på kontrakt, som de har selv været med at til at lave, så bør de IMO udfylde den, medmindre at klubber kan komme til forlig med købspris, altså transfers hvor der ikke er sådan et saga, hvor klubben under ingen omstændigheder vil sælge (om det er et spil fra galleriet fra Wenger og Arsenal for at presse prisen op, ved vi ikke, men jeg forholder mig til det, Wenger siger, idet han er jo deres alfaomega).
Transfersaga som Cristiano Ronaldos, Cescs, Maicons osv osv. irriterer mig grænseløst, for det virker som om, at de ikke ved, hvad en kontrakt er. Hvis jeg gjorde det, som de gjorde, ude på arbejdsmarkedet, ville jeg blive fyret som de første, hvis jeg skulle fra et firma over til et andet via at klynke. Måske et lidt fuck'd op sitaution, men de fodboldspillere der er så simpelthen så forkælet.
Den lokale FC Barcelona.dk's Manchester United-fan, siden '98 pga. David Beckham og hans legendariske udvisning!
Jeg beundrer Xavi og Iniesta ubeskriveligt meget. Siamesiske tvillinger, det er, hvad de to er.