9 - Zlatan Ibrahimovic

Diskusion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Diabolito, soul_pitcher, Guardiola, Wennerberg

Re: 9 - Zlatan Ibrahimovic

Indlægaf Ponte » 29. jul 2010, 22:05

Daluigi skrev:
Ponte skrev:Er sgu glad for Ibra's ord i dag med han bliver!!

Villa-Ibra-Messi, can't wait!!! :twisted:

Pedro-Villa-Messi, eller Villa-Messi-Pedro er jo så den stærkeste line-up vi har, det er vel et faktum efterhånden.

Pedro er simpelthen en guldfugl. På et år er han gået fra reserve på vores hold, til at være en nøglefigur i angrebet af vores mesterhold, og i start 11'eren i VM-finalen... det jo sygt!

Arrhh Dal.. Vil give dig ret i at Pedro-Villa-Messi, Villa-Messi-Pedro er et faktum hvis Ibra er skadet, uskarp eller ude af form, men er Ibra på toppen så har Pedro altså lidt endnu. Synes Pedro er fantastisk og har leveret en helt vanvittig flot sæson, han skal nok få masser af spilletid denne sæson også.
Er med Jbninc på denne.
--------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009--------------------------------
-----------------------------------------Barça SOCI 1xx712-----------------------------------
Brugeravatar
Ponte

Geografisk sted: København

Indlægaf ladislau » 30. jul 2010, 11:47

Hvis han ikke bliver solgt, så tror jeg han som udgangspunkt starter inde. Han skal bare vise helt andre takter, end dem han lagde for dagen sidste år. Ellers tror jeg hurtigt han er ude af startopstillingen.

Er enig i, at Pedro-Villa-Messi er det skarpeste og hurtigste, både i løb og boldomgang. Glem nu ikke Bojan slog Zlatan af sidste år, og hvis Cesc kommer, så skal Inieste måske også have spilletid på fløjen.
Svenskeren skal virkelig vise hans bedste spil i efteråret. Det bliver spændene at se hvordan han tackler det, hvis han bliver.
ladislau

Indlægaf rummenigge » 30. jul 2010, 13:11

ladislau skrev:Hvis han ikke bliver solgt, så tror jeg han som udgangspunkt starter inde. Han skal bare vise helt andre takter, end dem han lagde for dagen sidste år. Ellers tror jeg hurtigt han er ude af startopstillingen.

Er enig i, at Pedro-Villa-Messi er det skarpeste og hurtigste, både i løb og boldomgang. Glem nu ikke Bojan slog Zlatan af sidste år, og hvis Cesc kommer, så skal Inieste måske også have spilletid på fløjen.
Svenskeren skal virkelig vise hans bedste spil i efteråret. Det bliver spændene at se hvordan han tackler det, hvis han bliver.

Det er ikke kun Zlatan som er presset konkurrencen er hård som aldrig før så det gælder om at være fit og skarp for alle angribere. Kun Messi er sikker hvis bare han nogenlunde kan genfinde formen fra de sidste par år.

Ibra har den fordel at han er med i hele optakten og er frisk efter at have være forskånt fra VM, så det bliver meget spænden.

Jeg er ret glad for at have beoldt Zlatan da der stadig er så meget potentiale i ham og han er en meget atypisk type som jeg håber vi kommer til at udnytte bedre til næste sæson, men igen lignende ting kunne siges om vores andre angribere, der er så grotesk meget kvalitet oppe foran at man for lyst til at græde af glæde!
rummenigge

Geografisk sted: København

Indlægaf mathi » 1. aug 2010, 22:47

Tror Ibra bliver crucial for succes i næste sæson. Hvis han ikke rammer et højt niveau tror jeg ikke vi vinder nogle trofæer desværre...
mathi

Indlægaf Daluigi » 2. aug 2010, 00:19

mathi skrev:Tror Ibra bliver crucial for succes i næste sæson. Hvis han ikke rammer et højt niveau tror jeg ikke vi vinder nogle trofæer desværre...

Hvis der var noget sidste sæson viste, så er det da netop at vi sagtens kan vinde uden ham. Vi har scoret flere mål med ham på bænken end på banen. Pedro har nærmest spillet ham af holdet. Jeg tilskriver ikke Zlatan en nøglerolle som sådan, udover det selvfølgelig er vigtigt at han denne sæson kan score nogle mål. At Villa så er bedre end ham og også vil score flere mål, kan vi kun være glade for. Det mest effektive angreb består af Villa-Messi-Pedro.

Så vil Zlatan komme til at virke som afveksling mod diverse hold.
Barca skriver historie som det første spanske hold der vinder the treple!!!
Sæsonen 08/09 vil altid stå for smuk bold og fantastisk dominans af F.C Barcelona
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Højbjerg

Indlægaf Quaresma » 2. aug 2010, 16:30

Som det ser ud nu, er Zlatan stadig i startopstillingen.
Visca el Barça!

Gjorde 6-2 ondt, Madrid?
Quaresma

Indlægaf Jbninc » 2. aug 2010, 21:15

Daluigi skrev:Det mest effektive angreb består af Villa-Messi-Pedro.

Årh hvor sejt, han har en krystalkugle!
Brugeravatar
Jbninc

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf Daluigi » 3. aug 2010, 05:16

Jbninc skrev:

Godt nok et sørgeligt indlæg du gylper afsted.

Jeg skriver min holdning og hvad jeg mener/tror vil ske den næste sæson. Hvor skriver jeg at det er kolde fakta??, kom nu lige ind i kampen og bidrag med noget fornuftig for én gangs skyld Jbninc.
Barca skriver historie som det første spanske hold der vinder the treple!!!
Sæsonen 08/09 vil altid stå for smuk bold og fantastisk dominans af F.C Barcelona
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Højbjerg

Indlægaf Quaresma » 3. aug 2010, 13:09

Daluigi skrev:
Jbninc skrev:

Jeg skriver min holdning og hvad jeg mener/tror vil ske den næste sæson. Hvor skriver jeg at det er kolde fakta??, kom nu lige ind i kampen og bidrag med noget fornuftig for én gangs skyld Jbninc.

Hvis jeg skal være helt ærlig, er jeg enig med Jbninc - du skriver: "Det mest effektive angreb består af Villa-Messi-Pedro. Så vil Zlatan komme til at virke som afveksling mod diverse hold."

Hvis det ikke lyder som fakta, ved jeg sgu ikke hvad gør.
Visca el Barça!

Gjorde 6-2 ondt, Madrid?
Quaresma

Indlægaf Dani Alves » 3. aug 2010, 13:20

Daluigi har jo ret?
Billede
Dani Alves

Indlægaf Blaugrana92 » 3. aug 2010, 13:29

Arh, come on drenge. Det er da vel ikke nødvendigt for ham at skrive hvornår der er tale om en mening og hvornår der er tale om fakta. Det burde I altså selv kunne tænke jeg til. Han ved naturligvis ikke noget om hvordan den næste sæson går - han mener bare at et angreb bestående af Messi, Villa og Pedro er det mest effektive, hvor Zlatan så kan komme ind og bringe nogle lidt andre spidskompetencer, når der er behov for det. Så kan det vidst ikke skæres mere ud i pap.
Signature under construction!
Brugeravatar
Blaugrana92

Geografisk sted: Hornbæk, Randers

Indlægaf SpillerSomMESSI » 3. aug 2010, 14:44

Blaugrana92 skrev:Arh, come on drenge. Det er da vel ikke nødvendigt for ham at skrive hvornår der er tale om en mening og hvornår der er tale om fakta. Det burde I altså selv kunne tænke jeg til. Han ved naturligvis ikke noget om hvordan den næste sæson går - han mener bare at et angreb bestående af Messi, Villa og Pedro er det mest effektive, hvor Zlatan så kan komme ind og bringe nogle lidt andre spidskompetencer, når der er behov for det. Så kan det vidst ikke skæres mere ud i pap.

Ja sådan læser jeg det også.

Jeg er desuden enig i at det optimale er Villa-Messi-Pedro med Zlatan som joker.

Men lur mig om ikke Bojan får det helt store gennembrud.. jeg tror faktisk han kan mere end Pedro når han endelig blomster.. han har virkelig hurtighed, teknik og ideer! Så måske bliver det med Villa-Bojan- Messi vi får det optimale sidst på sæsonen med Zlatan og Pedro som super subs.

Bemærk at dette ikke er fakta, blot min ydmyge mening :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
Brugeravatar
SpillerSomMESSI

Geografisk sted: Skive - Jylland

Indlægaf Jbninc » 3. aug 2010, 14:59

Daluigi skrev:
Jbninc skrev:

Du konkluderer at det bedste angreb er Villa-Messi-Pedro, uden at tage forbehold for hvad andre tror og mener. Derfor får du en sarkastisk reaktion herfra. Når du skriver på et forum skal du vælge dine ord med omhu, hvilket du tydeligvis ikke har gjort her.
Brugeravatar
Jbninc

Geografisk sted: Kolding

Indlægaf ladislau » 3. aug 2010, 16:11

Manden har da skrevet hvad han mener om Zlatan og hans indflydelse på spillet masser af gange.
ladislau

Indlægaf Blaugrana92 » 3. aug 2010, 19:01

Jbninc skrev:Du konkluderer at det bedste angreb er Villa-Messi-Pedro, uden at tage forbehold for hvad andre tror og mener. Derfor får du en sarkastisk reaktion herfra. Når du skriver på et forum skal du vælge dine ord med omhu, hvilket du tydeligvis ikke har gjort her.

Herre Jemini!

Man kan vel i og for sig sagtens konkludere noget udfra sin egen mening. Dertil er det naturligvis også vores - læserne af indlæggets - opgave at bruge hovedet lidt. Lad os nu da holde os lidt til emnet.
Signature under construction!
Brugeravatar
Blaugrana92

Geografisk sted: Hornbæk, Randers

ForegåendeNæste

Tilbage til Andre Spillere