Redaktører: Diabolito, Guardiola, soul_pitcher, Wennerberg

fernandon skrev:Blach skrev:Kan du poste billeder af billetten, så man kan se det er et ægte tilbud..?
Som en anden bruger også har skrevet, har jeg redigeret lidt i den.
Prisen der står på billetten er hvad jeg vil have for den :)
Blach skrev:fernandon skrev:Blach skrev:Kan du poste billeder af billetten, så man kan se det er et ægte tilbud..?
Som en anden bruger også har skrevet, har jeg redigeret lidt i den.
Prisen der står på billetten er hvad jeg vil have for den :)
Er tilbuddet der stadig, eller har du solgt billetten?
Kenneth skrev:fernandon,
Må jeg have lov at spørge hvor (fcbarcelona.com?) og hvornår du har købt billetten?
Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg selv har købt to billetter til kampen men ikke har fået print-selv billetter men derimod skal hente billetterne på stadion på kampdagen. Print-selv er alt andet lige klart at foretrække.
fernandon skrev:Kenneth skrev:fernandon,
Må jeg have lov at spørge hvor (fcbarcelona.com?) og hvornår du har købt billetten?
Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg selv har købt to billetter til kampen men ikke har fået print-selv billetter men derimod skal hente billetterne på stadion på kampdagen. Print-selv er alt andet lige klart at foretrække.
Ja, selvfølgelig.
De blev købt på Barca`s hjemmeside den første dag da Barca`s medlemmer kunne købe. Mener også at have læst at jeg ikke kunne printe den, men var inde ifb. med betaling af kontingent og lure og fandt ud af den kunne printes tilbage i marts måned. Har du prøvet for nylig at se om du kunne printe ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst