af Henry-Eto'o-Messi » søn jun 21, 2009 4:36 pm
Hej Culés.
Jeg står i den situation, at jeg meget gerne vil flytte til udlandet efter sommeren og Spanien er idéelt, både fordi jeg snakker spansk (dog på et meget lavt nivuea) og gerne vil lære det flydende og også fordi jeg går meget op i spansk kultur, musik og fodbold selvfølgelig.
Barcelona trækker af mange grunde. Har selvfølgelig en passion for klubben, hvilket betyder meget. Samtidig er det en utroligt atmosfærisk by jeg blev forelsket i første gang jeg var der.
Jeg er udemærket klar over, de snakker katalansk i Barcelona, men det behøver ikke være en barriere.
Jeg kan huske, at der for længe siden, var en anden bruger der spurgte om det samme herinde og fik nogle links, af en anden, der selv havde flyttet derned for at arbejde, men dette indlæg er blevet slettet, da det er for gammelt. Derfor forsøger jeg igen.
Er der nogle herinde, der har erfaring med at flytte til Barcelona i et halvt til et helt år ?
Hvor fandt i et sted at bo og hvor fandt i arbejde ?
Alle forslag er velkomne, det skal dog helst være i nærheden af centrum.
Håber på lidt hjælp herinde fra, for jeg har ikke mange idéer, om hvor jeg skal lede selv.
Mvh Rasmus
Må jeg forslå casamona.com
Den er ejet af min danske veninde og er virklig populær dernede