Kubala skrev:Jeg ønsker også succes for Messi( har ønsket at han skal vinde VM) og desuden altid holdt med Argentina, da jeg altid har været vild med de respektive spillere de har haft, f.eks. Batigol, Veron, Aimar og jeg kan blive ved. Men det kommer jo ikke til at ske, af de to simple grunde; De har en træner, som de har valgt og sætter sin lid til manden og den anden grund, er at Pep kan muligt ændre så meget og gør så meget for Argentina på bare et år, da det ikke er ligesom på klub plan, hvor du har spilerne til rådighed gennem en meget længere periode.
Enig i, at det ikk kan sammenlignes med klubhold da man selvfølgelig ikk har spillerne tæt på sig og kan lære fra sig på samme måde.. Men det er dog en romantisk tanke må man indrømme, Pep genforenes med Messi og giver ham det eftertragtede VM trofæ..
I øvrigt "synd" for sydamerikanske spillere, at de kun kan deltage i VM hver 4 år, og ikke kan være med til EM, som også er en rigtig stor titel.. Nogle af de bedste spillere fra verden render trods alt rundt derovre..
Men Messi fortjener virkelig alt godt, den mand har så meget kærlighed til spillet og ikk alt det andet gode der følger med det at være topspiller (i modsætning til Christina)..