• Sponsor

Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Re: Guardiola

Indlægaf Squix » lør apr 28, 2012 12:04 am

Først Abi, så Ligaen, Så CL, nu Pep ....

Hvad kan blive værre lige nu???? :(

Det antal øl jeg skal ud og have imorgen, blev lige fordoblet.

Tak for tiden Pep <3
Squix

Indlægaf Kubala » lør apr 28, 2012 12:08 am

Har ingen ide(da alt kan ske i sportsverdenen), men jeg tror det ikke. Han har jo sagt at han vil prøve kræfter med engelsk og italiensk bold. Men jeg tror at vi en skønne dag ser ham tilbage i klubben. Jeg ved så ikke som hvad, men det kunne tænkes at han vender tilbage og stiller op til præsidentvalget.
Kubala

Givet: 27 times
Fået: 69 times

Indlægaf Muddi12345 » lør apr 28, 2012 12:10 am

Squix skrev:Først Abi, så Ligaen, Så CL, nu Pep ....

Hvad kan blive værre lige nu???? :(

Det antal øl jeg skal ud og have imorgen, blev lige fordoblet.

Tak for tiden Pep <3

Ja, det startede sgu allerede med Afellay og Villa.. LORTE SÆSON.. Er nervøs for at Barcas nedtur resulterer i et nederlag i CDR finalen, det vil virkelig være en katastrofe.. På den anden side vil det være en smuk historie, og det SKAL også ske, hvis Barca kæmper røven ud af bukserne og vinder et sidste trofæ til Pep.. Med et Messi hattrick..
Leo, Leo, Leo!! Messi er en levende legende..
Brugeravatar
Muddi12345

Geografisk sted: Camp Nou

Givet: 23 times
Fået: 19 times

Indlægaf Muddi12345 » lør apr 28, 2012 12:11 am

Kubala skrev:Har ingen ide(da alt kan ske i sportsverdenen), men jeg tror det ikke. Han har jo sagt at han vil prøve kræfter med engelsk og italiensk bold. Men jeg tror at vi en skønne dag ser ham tilbage i klubben. Jeg ved så ikke som hvad, men det kunne tænkes at han vender tilbage og stiller op til præsidentvalget.

Ja, er også sikker på at han en dag kommer tilbage til klubben.. Men det er bare hårdt at forestille sig, at det måske først bliver om 10-15 år.. Det skal være nu, som træner!!! Også selvom det først er om 2 år, da de fleste på Barca holdet stadig vil være der.. Det her er hans hold :/
Brugeravatar
Muddi12345

Indlægaf Kubala » lør apr 28, 2012 12:11 am

Længe leve Legenden, myten og geniet Pep. Du vil altid have en særlig plads hos os.

Brugere der synes godt om dette indlæg: Visca El Barca
Kubala

Indlægaf Muddi12345 » lør apr 28, 2012 12:16 am

Kubala skrev:Længe leve Legenden, myten og geniet Pep. Du vil altid have en særlig plads hos os.

Thumbs up..
Det værste (og det bedste) er, at jeg har udviklet sådan en stor respekt for den mand.. Han er unik og ønsker ham det bedste fremover.. Og det betyder, at hvis han skulle blive træner for fx United, så vil jeg altid heppe på United og håbe på de bliver mestre og vinder trofæer (så længe det ikk går udover Barca).. Og det er irriterende, for jeg HADER United.. Men det hold som Guardiola vælger, vil have min fulde støtte.. Uanset mit tilhørsforhold som det ser ud nu, til den pågældende klub.
Brugeravatar
Muddi12345

Indlægaf Kubala » lør apr 28, 2012 12:20 am

Muddi12345 skrev:
Kubala skrev:Har ingen ide(da alt kan ske i sportsverdenen), men jeg tror det ikke. Han har jo sagt at han vil prøve kræfter med engelsk og italiensk bold. Men jeg tror at vi en skønne dag ser ham tilbage i klubben. Jeg ved så ikke som hvad, men det kunne tænkes at han vender tilbage og stiller op til præsidentvalget.

Ja, er også sikker på at han en dag kommer tilbage til klubben.. Men det er bare hårdt at forestille sig, at det måske først bliver om 10-15 år.. Det skal være nu, som træner!!! Også selvom det først er om 2 år, da de fleste på Barca holdet stadig vil være der.. Det her er hans hold :/

Ja det ønsker alle Barca fans, men han valgte at følge sit hjerte, og konkluderet at det er bedst at stoppe. Vi skal bare være glade for alt det vi fik fra ham, og påskønne det han har givet os, for vi er i den grad blevet forkælet og synes at visse Barca fans ikke påskønner det, og er blevet grådige, men når man mister noget unikt, som begynder man at tænke, hvorfor var jeg så dum og ikke værdsætte det. Det skal vi gøre nu, for jeg tror ikke at vi kommer til at dominere på samme måde, hvor vi har gjort det under Pep.
Kubala

Indlægaf Kubala » lør apr 28, 2012 12:22 am

Sådan har jeg det også, at hvis man vælger et givet hold, så holder jeg med det, men ikke hvis vi møder dem selvfølgelig, så banker mit hjerte kun for Barca.
Kubala

Indlægaf Muddi12345 » lør apr 28, 2012 12:25 am

Kubala skrev:Sådan har jeg det også, at hvis man vælger et givet hold, så holder jeg med det, men ikke hvis vi møder dem selvfølgelig, så banker mit hjerte kun for Barca.

Ja naturligvis.. Hvis han møder Barca med et andet hold, så skal han have tæsk :-) Men ellers vil jeg altid støtte ham og det hold han træner..
Men det er klart at man er blevet "grådig", altså det er meget naturligt. Han har jo givet os så meget, og vi føler alle at han kan bidrage med meget mere (han skal bare have lidt ferie, behøver ikke stoppe helt).. Men han ved selvfølgelig hvad der føles bedst, jeg synes bare det er en urimelig hård afsked, og det føles virkelig som om han er gået bort.. Fik helt tåre i øjnene på arbejde idag, da jeg tænkte på hvordan Messis reaktion mon var, da Pep annoncerede det for spillerne..
Brugeravatar
Muddi12345

Indlægaf Skydefinten » lør apr 28, 2012 9:22 am

[youtube]7lR63tkPRS8[/youtube]
Brugeravatar
Skydefinten

Geografisk sted: Frederiksberg

Givet: 571 times
Fået: 291 times

Indlægaf Visca El Barca » lør apr 28, 2012 9:41 am

Kubala skrev:Længe leve Legenden, myten og geniet Pep. Du vil altid have en særlig plads hos os.

Godt sagt, han er nemlig legenden, han er geniet og han er myten. Manden er en af de helt store Barca personligheder, og han er meget mere end en træner.

Hvis man f.eks. ser hans tale i det Katalanska parlament, så kan man sige, at han er meget mere end bare en fodboldtræner. Længe leve Pep, han er kongen!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."
Visca El Barca

Geografisk sted: Jorden

Givet: 527 times
Fået: 280 times

Indlægaf Visca El Barca » lør apr 28, 2012 10:02 am

In 4 seasons, Guardiola has won a club record of 13 trophies with Barcelona #fcblive Cruyff won 11 trophies, in 8 seasons [via sport]

Guardiola's Barcelona has won 86% of home Liga games, averaging 3.12 goals/game #fcblive Rijkaard: 71% win rate, 2.16 goals [via

Since Guardiola became coach in the summer of 2008, 24 academy players made their official debut with the first team #fcblive [via sport]

Det er nogle imponerende stats, især det med akdemi spillere. Hvis man lige fordeler, så har han hver sæson giet 6 akademi spillere debut på førsteholdet.

Jeg håber Tito fortsætter samme stil, når vi nu har nogle virkelig spændende talenter.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."
Visca El Barca

Indlægaf Visca El Barca » lør apr 28, 2012 10:03 am

Wenger: "I heard Guardiola wants to have a break to reflect on the situation, which you can understand after a certain time." [arsenal_com]

Wenger (coach Arsenal): "Guardiola's exit comes as a surprise. It may not be the right moment to make this decision after a disappointment."
Visca El Barca

Indlægaf Visca El Barca » lør apr 28, 2012 10:05 am

Guardiola: "And now what? Sooner or later, I could manage a team, but not immediately. I'm not motivated now, need new energy." #fcblive

Guardiola: "This club is very strong, unstoppable, more than 100 years old. People shouldn't be afraid of the future.
Visca El Barca

Indlægaf Visca El Barca » lør apr 28, 2012 10:14 am

Rosell (president): "We'll give our best to manage the legacy of Pep, especially the way of playing he has developped." #fcblive

Tw Pau Gasol (LA Lakers): "All my respect and admiration for the best coach @FCBarcelona has ever had. His legacy is incredible! #ThanksPep"

Fb Beckham: "I'm a Real Madrid fan but I loved the way Pep's team played and he deserves all the success he has got. I wish him well..."

Fb Beckham (ex-Man United -Real Madrid): "I will never forget Guardiola was one of the first people to call me after my achilles injury."

Fb David Beckham (LA Galaxy): "Heard about Pep Guardiola leaving Barcelona today, not only is he a great manager, he's a gentleman."

Tw Ruud Gullit (ex-Milan): "We have to thank #Guardiola for the great years off football he gave us with Barcelona. I will take my hat off"
Visca El Barca

ForegåendeNæste

Tilbage til Barca Legends