Redaktører: Diabolito, Guardiola, soul_pitcher, Wennerberg
Diabolito skrev:I øvrigt rygtes det, at Barcas scouts har været i Dortmund flere gange, men det er ikke Götze, der er blevet set på, men derimod forsvarsspillere.
Hvis det glipper med Thiago Silva, vil mit sekundære valg være Hummels. Så det lyder jo ganske lovende.

Blaugrana92 skrev:... altså, så havde de da ikke behøvet at sende nogen derned? Jeg kunne da godt have fortalt dem at det var en god idé at se på Hummels og Götze. Eller Schmelzer og Piszczek for den sags skyld.![]()
Kunne det egentlig ikke være en idé? Med Schmelzer til venstrebacken? Han kan umuligt være ligeså dyr som Alba, og han har imponeret mig samtlige gange jeg har set ham.

Bingocaller skrev:jeg er enig langt hen ad vejen med Mes Que Un Club. MEN Men men vi mangler stadig en løsning i angrebet, når modstanderen vælger "at parkere spillerbussen" foran eget mål, som Chelsea gjorde det i årets CL-semifinale.
Jeg mener, vi skal have fat i en Salinas-type (fra Laudrup-tiden), der kan acceptere en bænkplads i store dele af kampene. Hvis vi antager, at vi køber ind, som du (Mes Que Un Club) har skrevet, hvem kunne vi så have råd til at købe som targetman derudover? Llorente er formentlig for dyr, Drogba kan fås billigt, men passer ikke helt ind i Barcelona-ånden (hvem sagde en ny Zlatan?)... Men hvem kunne det være? Jeg er stor fan af Mario Gomez, men han er nok for dyr og vil kræve for meget spilletid. Det bliver sgu svært at finde en ny Henke...
Mes Que Un Club skrev:
Det kan du til dels godt have ret i! Men ved nu ikke, om en enkel targetman vil løse vores (store) problem. Jeg tror det handler om, at vi kun har en plan a. Og når plan a ikke virker, så har vi ikke mere at tilbyde. Pep formåede aldrig at finde en plan b. Nu er det Tito, som jeg håber har svaret på det, som kan løse problemet.
"This idea of a 'Plan B' is not one I understand," the Argentine coach told reporters during a press conference on Wednesday.
"[i]The game yesterday [at Camp Nou] indicates that attacking football has nuances. But styles cannot be changed.
"Even if the best team doesn't always win, the best way of winning is always by trying to be the best."[/i]
Visca El Barca skrev:Som sagt, man snakked om Chelsea og bussen, men faktum er faktisk, at vi i begge kampe havde over 20 afslutninger!. Det er faktum, at vi brændte kæmpe store chancer, det er faktum at vi passerede deres målmand 6 gange over de to kampe, men stadig formåede ikke at score på de seks chancer. Men det er også et faktum at vi gik døde efter 60 minutter på Camp Nou i returen, og det skyldes træthed, ikke bare mentalt, men i den grad også rent fysisk!.
D'Alessandro (ex-coach Vilanova): "Barça didn't have a plan B. Tito will introduce new concepts. He knows what the world's best team needs"
Visca El Barca skrev:
Og så kan det undre mig, at man er så sikker på at n targetman ville virke mod Chelsea. Chelseas forsvar er netop vant til at håndtere den slags fra P.L og har masser erfaring med det, fordi de møder den slags hold og taktik, ganske ofte. Chelsea er derimod ikke vant til at møde et så udpræget boldbesiddende og kombinationsstærk hold som Barca, så jeg vil mene at det er den taktik der bedst mod dem.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst