• Sponsor

12/5 Betis - FC Barcelona

Alle kamptråde fra sæsonen 2011/2012

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Re: 12/5 Betis - FC Barcelona

Indlægaf FCBarcelonaChr » lør maj 12, 2012 10:48 pm

Sådan Keita! Klasse indlæg af Montoya!
Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Geografisk sted: Odense

Givet: 82 times
Fået: 285 times

12/5 Betis - FC Barcelona

Indlægaf JonasV » lør maj 12, 2012 10:48 pm

Flot. ...ish.
A horse walked into a bar. Several people got up and left as they spotted the potential danger in the situation.
Brugeravatar
JonasV

Geografisk sted: Lige ved og næsten

Givet: 328 times
Fået: 506 times

Indlægaf SpillerSomMESSI » lør maj 12, 2012 10:49 pm

Keita! Still not a fan!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---
Brugeravatar
SpillerSomMESSI

Geografisk sted: Skive - Jylland

Givet: 50 times
Fået: 50 times

Indlægaf Visca El Barca » lør maj 12, 2012 10:52 pm

Betis kan skride ad H til med deres Viva España lort!. Kan slet ikke klare den klub.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."
Visca El Barca

Geografisk sted: Jorden

Givet: 528 times
Fået: 282 times

Indlægaf FCBarcelonaChr » lør maj 12, 2012 10:53 pm

Tak Keita. Godt ikke at tabe Pep's sidste ligakamp.
Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Geografisk sted: Odense

Givet: 82 times
Fået: 285 times

Indlægaf Quaresma » lør maj 12, 2012 10:54 pm

Visca El Barca skrev:Betis kan skride ad H til med deres Viva España lort!. Kan slet ikke klare den klub.

Billede
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -
Brugeravatar
Quaresma

Geografisk sted: Zzzlummen

Givet: 17 times
Fået: 140 times

Indlægaf Lopezzz » lør maj 12, 2012 11:02 pm

En kamp tilbage og så får vi en lang og trist pause uden fodbold (Barca)...
Men fcuk it, jeg er stadigvæk ung og skal nok se mindst 50 sæsoner mere :razz:

Enig med Visca, det er en lorte klub med grim fortid.
MDCCCXCIX
Brugeravatar
Lopezzz

Geografisk sted: Japan

Givet: 428 times
Fået: 274 times

Indlægaf Thiago Alcántara » lør maj 12, 2012 11:12 pm

Lopezzz skrev:En kamp tilbage og så får vi en lang og trist pause uden fodbold (Barca)...
Men fcuk it, jeg er stadigvæk ung og skal nok se mindst 50 sæsoner mere :razz:

Enig med Visca, det er en lorte klub med grim fortid.

Hvad går denne "grimme fortid" helt præcist ud på, kan du uddybe? Er ærlig talt ikke ligefrem ekspert når det kommer til Real Betis' historie, har dog aldrig hørt tale om at de skulle have en "grimmere" fortid end så mange andre klubber. :?:
Succes is temporary, loyalty is forever!

Culé since 2000 (Saviola)
Brugeravatar
Thiago Alcántara

Geografisk sted: Skælskør

Givet: 34 times
Fået: 14 times

Indlægaf Mander » lør maj 12, 2012 11:18 pm

Meh. Der findes klammere klubber. Så som Sevilla. Og AB.
Senest rettet af Mander lør maj 12, 2012 11:19 pm, rettet i alt 1 gang.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.
Mander

Geografisk sted: Århus med Å

Givet: 51 times
Fået: 115 times

Sv: 12/5 Betis - FC Barcelona

Indlægaf emo » lør maj 12, 2012 11:18 pm

Hvad angår fortid og Franco, så burde vi have mest tilfælles med Espanyol vel, eller fik de særbehandling sportsligt og menneskeligt... :p
Allez...
Brugeravatar
emo

Geografisk sted: Fyn/Odense

Givet: 58 times
Fået: 298 times

Indlægaf Daluigi » søn maj 13, 2012 12:10 am

Sløj kamptråd til en sløj kamp.

Hader Betis!

Alves - Du er sQ lidt af en idiot i dag. Bliver fuldstændig udstillet gang på gang, og bliver så sur og smadre modstanderen.. Jeg holder altså på, at hvis vi kan få 30-40 mill for ham, så hiver vi dem ind i klubkassen og hiver Motoya op.
Forumlegende
Brugeravatar
Daluigi

Geografisk sted: Århus C

Givet: 80 times
Fået: 257 times

Indlægaf vamosbarca » søn maj 13, 2012 8:56 am

godmorgen.
ligaen er nu afsluttet og det er tid til at gøre status,det vil jeg gøre og alt hvad jeg skriver er for egen regning og det er i orden at komme med andre meninger.
succes eller fiasko tja i mine øjne en blanding 3 måske 4 titler er vel godkendt og aligevel mangler de 2 jeg ihvertfald helst ville vinde,nederlaget til chelsea var klart det hårdeste og ret beset den kamp i sæsonen hvor pep lavede flest taktiske brølere.
Mange dumme point er smidt væk i kampe som vi skulle have vundet,det skal holdet squ blive bedre til næste sæson.Jeg vil prøve at komme med min vurdering af spillerne efter 12 skalaen.

valdes:generalt god sæson har dog set skidt ud ved nogle mål men generalt en god sidste skanse karakter 9

pique:pique glem den her sæson har efter min mening været rystende dårlig hans klart dårligste sæson siden pep kom til,han skal op på sit gamle niveau igen,derfor karakter 5

masherano: waw vores uden diskution bedste spiller i forsvaret i år sikker ingreb og rydder fortrineligt op en af de bedste spillere i år karakter 11

pyoul: the cap går foran har dog ikke været så suveræn som tidligere men altid en figter,har dog set skidt ud i visse tilfælde meget skadet derfor svært helt at vudere.karakter 8

abidal: spillede ok første halvdel af sæsonen men er jo syg så derfor underlader jeg at give karakter her.

adriano:øhh sælge ham no way synes han gør det ganske fornuftigt har haft gode kampe og deltaget meget i det offensive spil hans defensiv er heller ikke så ringe endda.karakter 8.

alves tja en sæson på nogenlunde niveau men slutter dumt af,dog øderlægger det ikke mit indtryk for hele sæsonen at han har spillet ok men ikke prangende derfor karakter 8

xavi:verdensklasse fornægter sig ikke,dog synes jeg ikke xavi har været så god i år som tidligere,alderen er dog osse et faktum,men xavi er stadig en klassespiller og viser det stadig.karakter 9

iniesta:har været en del skadet,har haft kampe hvor man bare må sige waw han er supergod og så har der været kampe hvor man bare måtte sige iniesta er du på banen en sæson på det jævne synes jeg har ikke været så suveræn som i andre sæsoner men dog stadig en verdensklasse spiller når det køre for ham.karakter 9

busquests:en sæson hvor han har spillet rigtig mange gode kampe,har været god i det defensive arbejde og udført sine pligter godt,generalt en godkendt sæson.karakter 10

fabregas:startede sæsonen fortrineligt og scorede masser af mål men efter jul synes jeg har er gået voldsomt tilbage og har set skidt ud i rigtig mange kampe efter min menig ikke godkendt sæson for fabregas som burde vise mere af det pointentale vi ved han har karakter 6.

keita:har vel været på det jævne,med gode og dårlige kampe har dog lavet nogle vigtige mål og det trækker op karakter 7.

thiago:knægten er ung og det er hans første sæson på førsteholdet,poitentalet har han uden tvivl og skal nok blive rigtig god,skal dog blive bedre til at læse spillet i visse siutationer karakter 7

messi:tja 72 mål 50 ligamål,han er spilleren der holder dette hold oppe uden ham ville barca stadig være et godt hold men med ham måske det bedste,har haft enkelte udfald i sæsonen men det ødelægger ikke indtrykket af at han for mig at se er den bedste spille vi nogensinde har set,karakter 12

villa:har været skadet siden før jul så undlader at bedømme ham.

affelay:samme gør sig gældende her.

pedro:øhh pedro hvor er du?hvor er den pedro der spillede så godt sidste sæson,denne sæson er nok den dårligste jeg har set fra hans side,den næste sæson skal pedro op i gear igen den her er bare ikke god nok karakter 5

alexis:jeg personligt var helt vild da vi hentede ham,desværre har alexis været meget skadet havde han ikke været det havde vi fået flere point er jeg sikker på,næste sæson må han godt stoppe med at blive skadet hele tiden for han er en klassespiller vi har brug for,synes egentlig at alexis sæson er godkendt i de kampe han har spillet har givet holdet nye muligheder og vist sig målfarlig karakter 10

tello og cuenca:unge spillere som egentlig taget i betragtning af omstændighederne har gjort det ok håber de får en del chancer osse i næste sæson.

håber ikke jeg har glemt nogen :smile: det her var så min vurdering helt min egen i er velkomne til at være uenige
vil meget gerne høre hvad i andre mener osse når vi nu gør status. :smile:
vamosbarca

Indlægaf Fritte » søn maj 13, 2012 9:19 am

Nice. Du mangler Guardiola :)
"Madrid, cabrón, saluda al campeón!
Madrid, cabrón, saluda al campeón!"
- Samuel Eto'o
Brugeravatar
Fritte

Givet: 72 times
Fået: 72 times

Indlægaf dinhxa » søn maj 13, 2012 9:20 am

Det var jo en kamp som man kunne have forventet. Ingen af holdene havde noget at spille for. Betis ville bare på sommerferie, mens Barcelona 100 % kun tænkte på pokalfinalen + at undgå skader.
At vi så burde have vundet kampen er noget andet, men det ændrer ikke på, at det ikke var en specielt sindsoprivende kamp.

Får Alves karantæne i pokalfinalen nu? Ville egentlig ikke gøre mig noget. Han har spillet dårligt i de kampe som har været vigtige i år (Clásico, CL), og kunne godt tænke mig at se Montoya, der virker lidt bedre i defensiven, overfor Bilbaos kanter.

Tak for en vild sæson til Barça, ærgerligt at mesterskabet røg til hovedstaden, men sådan er det. Man kan ikke vinde hver gang, men man kan sgu godt prøve, og det syntes jeg Barça har gjort!

Visca el Barça
dinhxa

Indlægaf Drake » søn maj 13, 2012 10:18 am

Hold kæft det her godt nok været en lorte sæson, både spillet og de tabte pokaler!!!!!!!!!! :sørgelig: :mad:

Og især hvis vi heller ikke bare vinder Copa Del Rey!
Drake

Givet: 0 stjerner
Fået: 16 times

ForegåendeNæste

Tilbage til 2011/2012