Redaktører: Diabolito, Guardiola, soul_pitcher, Wennerberg
rummenigge skrev:Blaugrana92 skrev:En spiller med 8 år uden muskelskader lyder som en tiltrængt forandring for os!
Det er lidt vildt. Lad os håbe han er en ny cyborg.
Jeg gad godt at vide hvor lavt han fedtprocent helt præcist er, 5%?...men det er nok en forretningshemmeligthed.
Raman93 skrev:rummenigge skrev:Blaugrana92 skrev:En spiller med 8 år uden muskelskader lyder som en tiltrængt forandring for os!
Det er lidt vildt. Lad os håbe han er en ny cyborg.
Jeg gad godt at vide hvor lavt han fedtprocent helt præcist er, 5%?...men det er nok en forretningshemmeligthed.
Uhaa, 5, tror vi leger med for lave tal. I denne video ser man begrænset Songs krop http://thebarca.com/video-gallery/viewv ... arasa.html
Og han ligner ikke en 5'er. Ligger selv på 8-9, og det er nok også der Song ligger. Almindelige fodboldspillere har mellem 10-12.

BarçaDK skrev:Song ser lidt mere buttet ud end mig, og jeg er er 11 %, men de ligger hovedsageligt i min D-skål

rummenigge skrev:BarçaDK skrev:Song ser lidt mere buttet ud end mig, og jeg er er 11 %, men de ligger hovedsageligt i min D-skål
Du har d-cup OG er 63% Olsen twin look-a-like..daaaaaaaaaamn
I har nok ret, man skal tænke på nogen har mere fedt omkring organerne end andre. Dvs man kan se tynd ud uden at fedtprocenten fra det ydre umiddelbart ser lavere ud og omvendt.
Jeg var 8-9% sidste år og mine abs var slet ikke så tonede som Billabongs, men I har nok ret for cykelryttere ligger på de 5 stykker
Raman93 skrev:rummenigge skrev:BarçaDK skrev:Song ser lidt mere buttet ud end mig, og jeg er er 11 %, men de ligger hovedsageligt i min D-skål
Du har d-cup OG er 63% Olsen twin look-a-like..daaaaaaaaaamn
I har nok ret, man skal tænke på nogen har mere fedt omkring organerne end andre. Dvs man kan se tynd ud uden at fedtprocenten fra det ydre umiddelbart ser lavere ud og omvendt.
Jeg var 8-9% sidste år og mine abs var slet ikke så tonede som Billabongs, men I har nok ret for cykelryttere ligger på de 5 stykker
Kan det ikke skyldes din muskelmasse? Mine abs kommer frem allerede ved 12, måske har du også fået den målt forkert. Min fedtprocent kan svinger 2-3 %..

dinhxa skrev:Jeg er meget tilfreds med dét indkøb. Efter vi mistede Keita manglede vi en til Pivoten, Bussi kan ikke spille 70 kampe på en sæson.
19 mio. euro er også en ok pris, hvis han viser sine kvaliteter, og ikke laver for mange hjerneblødninger - af hvad jeg har læst mig til lavede han en del i løbet af sine år i Arsenal. Lad os håbe han er en ny Marscherano!

BarçaDK skrev:Song ser lidt mere buttet ud end mig, og jeg er er 11 %, men de ligger hovedsageligt i min D-skål

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 0 gæster